فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان خبر داد:

کشف 20 فقره سرقت کابل برق در سیرجان 

پليس عنبرآباد به فرار قاتل مسلح خاتمه داد 

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباداز دستگيری قاتل فراری بعد از گذشت حدود ٢سال از زمان وقوع قتل یک شهروند خبر داد. 
کد خبر: ۱۳۲۹۶۱۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛سرهنگ رضافیروزبخت،گفت:دیماه سال ١٣٩٨فردی اقدام به قتل مسلحانه یک مرد جوان درجريان يك نزاع ودرگیری دسته جمعی در شهر عنبرآباد کرده و پس از وقوع قتل با هویت جعلی به شهرهای همجوار متواری شده بود.

وی افزود:بلافاصله پس از اعلام وقوع این قتل به پلیس،بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و با وجود اینکه قاتل محل اختفای خود را به صورت مداوم تغيير می داد،در نهایت ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی مخفيگاه متهم را دریکی ازاستانهای همجوار شناسايی و این قاتل را پس از اخذ نیابت قضائی در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان دستگير کردند.

سرهنگ فیروزبخت تصریح کرد: اين فرد پس از انتقال به مقر پلیس آگاهی به جرم ارتکابی خود اعتراف و دلیل و انگیزه ارتکاب قتل را اختلاف قبلی با مقتول بیان کرد و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با تاکید بر اینکه پدیده نزاع ودرگیری در جامعه با ایجاد اخلال در روابط اجتماعی، فضایی آکنده از بغض، کینه و دشمنی میان افراد به وجود می‌آورد ادامه داد:در بیشتر موارد از وقوع نزاع شاید افراد حتی به فکرشان نرسد با آسیبی که به فرد مقابل می زنند،ممکن است مرتکب جراحت شدید وحتی قتل فرد شوندازاین رو همواره بر توانایی های کنترل خشم، خویشتن داری و حل و فصل تنش های بین فردی از طریق مذاکره و مشورت با بزرگترها تاکید داریم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها